بحث و تجربهسازی کاربران gaming.ir
maryam.zarei
عضو gaming.ir
لطفاً قبل از ارسال پاسخ، قوانین فروم را رعایت کنید. احترام به سایر کاربران و پرهیز از بحثهای غیرمرتبط الزامی است.
۲۱ خرداد ۱۴۰۵
RTX 5070 برای بازیهایی که از DLSS پشتیبانی میکنند بهتره. که این روزا اکثر بازیها دارن. RX 9070 XT در Rasterization بهتره.
۲۱ خرداد ۱۴۰۵
من RX 9070 XT خریدم. در بازیهای بدون upscaler مثل CS2، خیلی خوبه. قیمت هم کمتره.
۲۱ خرداد ۱۴۰۵
اگه Cyberpunk 2077 یا بازیهای Nvidia-heavy زیاد بازی میکنی، RTX 5070 بهتره. اگه نه، 9070 XT ارزش بهتری داره.
۲۱ خرداد ۱۴۰۵
Ray Tracing اگه مهمه → RTX 5070. فقط Rasterization → RX 9070 XT. Driver های Nvidia هم پایدارترن.
مشکل لگ در بازیهای آنلاین — راهحلهای عمومی