بحث و تجربهسازی کاربران gaming.ir
ناشناس
عضو gaming.ir
لطفاً قبل از ارسال پاسخ، قوانین فروم را رعایت کنید. احترام به سایر کاربران و پرهیز از بحثهای غیرمرتبط الزامی است.
۱۵ خرداد ۱۴۰۵
سلام، GTA V روی لپتاپ من با GTX 1050 Ti و ۸ گیگ رم لگ میزند. تنظیمات را پایین آوردم ولی هنوز افت فریم دارم.
اول مطمئن شو بازی با NVIDIA اجرا میشود نه Intel HD. بعد Shadow Quality و Reflection Quality را روی Low بگذار و Population Density را کم کن.
من همین مشکل را داشتم؛ بعد از آپدیت درایور و خاموش کردن VSync فریم خیلی بهتر شد.
بهترین تنظیمات GTA V برای سیستم میانرده
مشکل لگ در بازیهای آنلاین — راهحلهای عمومی
راهنمای ارتقای رم از ۸ به ۱۶ گیگابایت
تفاوت RTX 4060 و RTX 3060 برای گیمینگ
بهترین لانچ آپشنها برای بازیهای Valve