بحث و تجربهسازی کاربران gaming.ir
saba.aghaei
عضو gaming.ir
لطفاً قبل از ارسال پاسخ، قوانین فروم را رعایت کنید. احترام به سایر کاربران و پرهیز از بحثهای غیرمرتبط الزامی است.
۲۱ خرداد ۱۴۰۵
Alan Wake 2 از Remedy. نه فقط ترسناک، بلکه هنری هم هست. داستانش خیرهکنندهست.
۲۱ خرداد ۱۴۰۵
Resident Evil 4 Remake رو بازی کردی؟ ترسناک نه ولی Atmosphere فوقالعاده داره. Village هم خوبه.
۲۱ خرداد ۱۴۰۵
Amnesia: The Bunker سال ۲۰۲۳ اومد و خیلی ترسناکه. شبیه Resident Evil نیست - Stealth محوره.
۲۱ خرداد ۱۴۰۵
اگه Indie میخوای: Dread Templar، Tormented Souls و Faith: The Unholy Trinity رو بازی کن.
مشکل لگ در بازیهای آنلاین — راهحلهای عمومی